Oni


Ludzie:


Aika Hayashi
16 lat
Właściwie od zawsze mieszka w Tokio. Nie pamięta zbyt dokładnie swojego dzieciństwa przed zaginięciem rodziców. Jest nieśmiała, cicha i trochę niezdarna, ale dla przyjaciół zrobi wszystko. Nawet zwalczy swoją naturę. Gdyby jeszcze tylko wiedziała, jaka ona jest ...

Juri Chino
16 lat
Miła. Zawsze uśmiechnięta. Na każdy temat ma coś do powiedzenia i zazwyczaj mówi, zanim pomyśli. Ale mimo to jest najlepszą przyjaciółką Aiki. To dzięki niej, dziewczyna otworzyła się i po raz pierwszy zabrała głos w dyskusji. Uwielbia się bawić. Choć często zdarza się jej rozpocząć kłótnię.

Yuki Dan
16 lat
Przyjaciółka Aiki i Juri. Zawsze pełna pomysłów na spędzenie dnia. Fascynuje się fotografią. Choć swoją przyszłość wiąże raczej z rodzinnym interesem. Mimo swojej zabawowej duszy potrafi stać się na tyle poważna, że wszyscy, którzy mieli przyjemność z nią rozmawiać wiedzą, że nie powinno się jej sprzeciwiać.

You Dan
17 lat ( właściwie to 18 lat )
Starszy brat Yuki. Nie jest zbyt blisko z Aiką, ale lubi jej towarzystwo. Choć nigdy nie miał możliwości na bliższe poznanie jej. Zwykle czas spędza ze swoimi znajomymi lub pracuje w restauracji. Chodzą z siostrą do różnych szkół, ale często jest widywany pod budynkiem szkoły Yuki. Są dość blisko z siostrą i nie mają przed sobą właściwie żadnych tajemnic.



Strona będzie edytowana wraz z rozwojem akcji.

5 komentarzy:

  1. Historia zapowiada sie bardzo ciekawie
    Tytul bloga to cytat z piosenki Demons- Imagine Dragons prawda?
    Uwielbiam ten zespol
    Z niecierpliwoscia czekam na 1 rozdzial.
    Mam nadzieje, ze dodasz go jak najszybciej
    ~ PomarańczowaSowa7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postacie to jeszcze nic ... :)
      Imagine Dragons to jeden z moich ulubionych zespołów ( jeśli nie ulubiony ). Następny jest 30 Seconds to Mars *.*
      W każdym razie ... Bardzo chcę skończyć już ten pierwszy rozdział ...

      Usuń
  2. Och, plus za zdjęcia do postaci! ^^ Mam nadzieję, że Twoja historia będzie mnie coraz bardziej zaciekawiać, bo teraz jest na dobrej drodze. Już po kilka razy przeczytałam to, co opublikowałaś, jestem pod wrażeniem i mam nadzieję, że owa historia mnie 'wciągnie' tak, jak świat M&A
    . Rzadko spotykam historie rozgrywające się w Japonii, a i za to też wielki PLUS! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 34 year-old Research Assistant III Griff Vowell, hailing from Gravenhurst enjoys watching movies like Song of the South and Kabaddi. Took a trip to La Grand-Place and drives a C70. czytalem to

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Motywuje mnie do dalszego pisania. Ale jeżeli to ma być jedno słowo, to może lepiej sobie odpuścić ?

Komentarz składający się z jednego słowa jest gorszy niż największy hejt.

Followers